Šta je mogućnost popravke u periodu od 15 godina po pristupačnoj ceni??


Od 1. januara 2022, Tefal je unapredio mogućnost popravke produžavajući dostupnost rezervnih delova sa 10 na 15 godina po pristupačnoj ceni, za nove proizvode koji će biti lansirani u 2022, kao i za proizvode koji su još uvek u proizvodnji. Sa 96% prodatih proizvoda sa logom mogućnosti popravke u periodu od 10 godina u 2021. godini, Tefal jača svoju posvećenost širom Evrope.

Mogucnost Popravke 10 godina

Tefal na vašoj strani...

Naši proizvodi su dizajnirani za jednostavnu popravku, rastavljanje i sastavljanje.
Sa više od 50,000 proizvoda na zalihama,
sve je učinjeno da se popravlja samo ono što je neophodno i po najnižoj ceni.

Mogućnost popravke u periodu od 15 godina po pristupačnoj ceni

Inženjeri iz Tefal xa razvijaju proizvode na osnovu informacija sa tržišta, stvarajući nove generacije koje su sve jednostavnije za ponovno sastavljanje. Svaki novi proizvod je sistematično analiziran kako bi se kvalifikovao za logo "mogućnost popravke u periodu od 15 godina po pristupačnoj ceni".


15 godina

Tefal se obavezao da će obezbediti tehničke rezervne delove za skoro sve svoje proizvode u periodu od 15 godina nakon kupovine.*


8,3 milliona delova na preko 30 000 m2 prostora

Da bi garantovao maksimalnu trenutnu dostupnost rezervnih delova, Tefal čuva rezervne delove proizvoda koji se više ne proizvode, kako bi u budućnosti osigurao njihovu dostupnost.


Trošak popravke je često niži od troška zamene proizvoda, Radeći na ceni rezervnih delova i omogućavajući kompletne popravke,Tefal čini sve kako bi osigurao da popravke budu što ekonomičnije. Popravka ni na koji način ne utiče na kvalitet proizvoda, ukoliko je izvršena delovima koje je odobrio brend.

*Više od 96% proizvoda koje je Grupa SEB plasirala na tržište Evrope u 2021. je usklađeno sa politikom popravljanja u periodu od 10 godina koja je važila do 31. decembra 2021. i zamenjena je politikom popravljanja u periodu od 15 godina po pristupačnoj ceni od 01. januara 2022. Rezervni delovi mogu biti proizvedeni alternativnim tehnologijama.

Tefal blizu vas...

Najbolji servis za vaše proizvode pružaju profesionalci koje je obučio Tefal i oni uvek traže rešenje koje će produžiti životni vek proizvoda.
Danas je na raspolaganju više od 6200 ovlašćenih servisera koji garantuju trajnost proizvoda bilo gde u svetu, bez obzira na državu u kojoj je proizvod kupljen ili u kojoj se koristi.

Kliknite na taster kako biste pronašli najbrži servis. Ne zaboravite da najpre pretražite naš opsežni sistem podrške kako biste rešenje pronašli online.

Pronađite servis    Često postavljana pitanja

6,200 servisnih
centara

Lako je popraviti

Jednom posetom vašem ovlašćenom serviseru, neispravan deo vašeg aparata će brzo biti zamenjen. Ovo osigurava popravku proizvoda i nakon garantnog roka i upotrebu dugi niz godina.

Rezervne delove i dodatke za vaš Tefal aparat možete poručiti online.


Naručite delove
Popravka je jednostavna

3D štampa za popravku koja omogućava dugotrajniju upotrebu aparata!

Do sada je više od 3,000 proizvoda popravljeno korišćenjem 3D štampača. Ova tehnologija omogućava brzu proizvodnju delova na zahtev, kako bi se smanjilo skladištenje rezervnih delova i povećala njihova dostupnost. Svi delovi koji su 3D štampani prolaze kroz pažljivi proces kvalifikacije kako bi se osigurao njihov kvalitet i dugotrajnost.

3D print
Sada shvatamo da ovi proizvodi zaslužuju dug životni vek
Alain Pautrot - VP Consumer Satisfaction Pogledajte intervju