Od prvih testiranja koje je sproveo Marc Grégoire krajem 1950-tih, Tefal je stalno napredovao. Danas je Tefal svetski lider, ne samo u kategoriji tiganja sa nelepljivom oblogom koji su njegov najpoznatiji proizvod lansiran 1956. nego i u mnogim drugim kategorijama proizvoda za kuvanje i malih kućnih aparata. Recept za uspeh je neprekidno uvođenje inovacija. Tefal je oduvek slušao svoje kupce i uvodio novine u njihovom načinu života kako bi bio u mogućnosti da im ponudi proizvode u skladu sa njihovim potrebama.
Tefal je držao korak prateći dva fenomena. Najpre, uloga kuhinje u domu potpuno se promenila. Postala je fokus porodice, centar okupljanja porodice, tu se svi sastaju, razgovaraju i dočekuju goste. U isto vreme, naš odnos prema hrani doživeo je duboku transformaciju. Priprema obroka više nije naporna – kuvanje je postalo prijatan doživljaj. Danas Tefal proizvodi 50 miliona proizvoda, a brend je prisutan u više od 120 zemalja.
Tefal želi da ostane simbol inovacija i da nastavi da razvija proizvode koji će uneti revoluciju u domaćinstva kako bi u budućnosti osmislio neophodne stvari za kuhinju i dom. Tehnološki razvoj i očekivanja potrošača pružaju nam uvid u neke uzbudljive novosti: povezana kuhinja, korisnička podrška, trend sve zdravije hrane, naprednija robotika... U svim tim područjima Tefal priprema iznenađenja.
"Tefal želi da ostane simbol inovacija i da nastavi da kreira proizvode koji će unositi revoluciju u domaćinstva"
Colette Grégoire, supruga Tefal pronalazača"Ako je tvoj PTFE zaista sjajan kako tvrdiš, upotrebi ga za nešto korisno. Napravi mi tiganj za koji se mleko neće lepiti!"
Ekonomija je dobra, potrošnja doživljava veliki rast, a nove ikone pravo su osveženje.
Marilyn Monroe i Grace Kelly su ikone ženstvenosti i simbolizuju uživanje i slobodu. U svim područjima vlada želja za oslobađanjem svih stega i prihvatanjem modernog, opuštenog načina života.
To je društveni kontekst u kojem se francuski inženjer Marc Grégoire priprema kako bi uneo revoluciju u svakodnevni život kuvara i kuvarica širom sveta…
Marc Grégoire patentira svoj “tiganj sa nelepljivom oblogom" 1954. godine. Njegov inovativni koncept temelji se na postupku oblaganja aluminijumske ploče materijalom PTFE koji je obrađen hlorovodoničnom kiselinom. Rezultat je tiganj za koji se ništa ne lepi i uz koji kuvanje postaje jednostavno i prijatno.
Marc Grégoire otvara svoju prvu fabriku u Sarcellesu u Parizu i odlučuje se za naziv brenda, Tefal. Njegova fabrika proizvodi 100 tiganja dnevno tokom prve godine.
Nova modna ikona Jackie Kennedy fotografisana je 1961. godine na izlazu njujorške prodavnice sa Tefal tiganjem u ruci.
Slika je objavljena širom sveta, a brend je dobio međunarodnu prepoznatljivost.
Terence Conran, engleski dizajner"Kuhinja više nije prostorija u kojoj se sastajemo zbog potrebe, nego radi uživanja."
Kuhinja je postala središte dešavanja u kući, mesto za celu porodicu. U njoj se okupljamo za doručkom, čavrljamo za ručkom i dočekujemo goste uveče. U mnogim zemljama, prevladao je koncept otvorene kuhinje i dnevnog boravka.
Tefal proširuje asortiman proizvoda i ulazi na tržište malih kućnih aparata.
Godine 1968., SEB koji će uskoro postati grupacija SEB, svetski lider u kategoriji malih kućnih aparata kupuje Tefal i njegovih pet evropskih podružnica.
Tefalova stručnost, uključujući nelepljive obloge koji su postali zaštitni znak fabrike, primenjuju se od sada na proizvodima drugih brendova u grupaciji.
Budući da se pokret za emancipaciju žena širi u većini razvijenih zemalja, oglašivači koriste tu temu da istaknu kako žene mogu uštedeti vreme upotrebom novih električnih aparata.
Bernard Loiseau, francuski kuvar (3Mišelinove zvezdice)"Sto je savršeno mesto za opuštanje i druženje!"
Dočekivanje gostiju nikada nije bilo tako prijatno. Iako se tradicija nedeljnog ručka urušava, stvaraju se nove prilike za uživanje u obrocima sa prijateljima, bilo da su obični ili svečani. Obroci u vidu švedskog stola i užine jedu se sa članovima porodice ili prijateljima za kuhinjskim stolom ili u dnevnom boravku.
Sto nije samo mesto za međusobnu komunikaciju.
Tefal odgovara stvaranjem linije proizvoda posvećene uživanju sa gostima…
Zahvajujući raclett grill-u sa posudom sa nelepljivom oblogom(1975.) i električnim setom za fondi (1990.), (1990), Tefal ulaže u novi način zajedničkog deljenja obroka: u pripremu obroka direktno na stolu, uz naglasak na zabavu.
Tefal radi zajedno sa turističkim stručnjacima, vlasnicima restorana i prodavnicama sireva kako bi sir raclette iz Savoje predstavio široj publici. Zahvaljujući Tefal aparatu, sir raclette postaje poznat široj populaciji van granica , a raclette grill postaje klučaj za pripremu zimskih obroka.
Čak i predsednik uživa u obroku sa prijateljimal! Novoizabrani predsednik Francuske Valéry Giscard d’Estaing 1975. godine odlučuje da se susretne sa svojim "običnim građanima". Nema boljeg načina nego da sa njima obeduje u njihovim kuhinjama!
Monique Eleb, sociolog, profesor na fakultetu "École Nationale supérieure d’architecture"* u Parizu (*Francuski javni fakultet za arhitekturu)"Prosečna veličina naših domova nije porasla. Stoga optimizacija prostora postaje prioritet."
Iako naši domovi se ne uvećavaju, broj aparata koje koristimo samo raste. Kućni aparati su radi uštede prostora postali funkcionalniji, manji i praktičniji.
Ovo je dekada mikrokompjutera, prvih video igrica i ergonomskih kućnih aparata...
Tefal nastavlja sa različitim aktivnostima i ulazi i u druge prostorije u domu.
U prodaji se pojavljuju kuhinjske vage i jednostavni, praktični novi aparati kao što su pegle.
Tefal lansira peglu na paru Supergliss (prodavala se u Francuskoj u okviru brenda Calor) sa Durilium grejnom pločom, novom oblogom koja sprečava ogrebotine, skupljanje nečistoće i lepljenje.
Taj mali, praktični aparat koji se masovno prodaje na tržištu čini peglanje pristupačnijim.
Tefal u prodaju lansira “Ingenio”, liniju kuhinjskih proizvoda sa genijalnim sistemom demontažnih ručki koji olakšava odlaganje.
Sredinom 1980-tih Apple proizvodi Macintosh, jedno od prvih mikro-kompjutera namenjenih širokoj populaciji.
Dizajn jedne kutije naglašava jednostavnu upotrebu, stil i kompaktnost.
Odmah postaje komercijalni hit, a njegov uspeh nadahnjuje niz proizvoda.
Perla Servan-Schreiber, autorka knjige “Le Bonheur de cuisiner" (“Radost kuvanja”)"Kad dođem kući nakon napornog dana na poslu, osećam veliku potrebu za kuvanjem. Na taj način zaboravljam posao i punim svoje baterije."
Sve više ljudi uživa u kuvanju kod kuće: 94 % Francuza kuvanje smatra izvorom zadovoljstava i ispunjenja, dok ga samo 6 % smatra potrebom ili naporom.
Kursevi kuvanja pretrpani su, knjige o kuvanju se izuzetno dobro prodaju jer se svi žele baciti na kuvanje!
Tefal podržava početnike u kuvanju osmišljavanjem proizvoda koji pojednostavljuju pripremu dobre hrane i postizanje dobrih rezultata…
Tefal ubacuje inovaciju kod svojih tiganja: Thermo-Spot. Indikator toplote menja svoj izgled u zavisnosti od temperature tiganja.
Taj novitet, omogućava da kuvari vide kada je tiganj postigao idealnu temperaturu. Kuvanje nikada nije bilo jednostavnije, čak ni za početnike!
Tokom 1990-tih, BBC pokreće jednu od prvih televizijskih rijaliti emisija posvećenih kuvanju: MasterChef.
Koncept emisije koji je prilagođen u više od 40 zemalja označava novo zlatno doba televizijskog kuvanja i pokreće oduševljenje kulinarskom umetnošću!
Oprah Winfrey, jedna od najuticajnijih žena na svetu objavila je svoju fotografiju s aparatom T-fal Actifry."Taj aparat…T-Fal Actifry promenio je moj život. I ne plaćaju mi da to kažem."
Potreba za zdravom hranom i uravnoteženom ishranom nikada nije bila izraženija.
Kampanje za podizanje svesti su svuda, organska hrana neverovatno je popularna, a ljudi čekaju u redu za kupovinu povrća
Potrošači širom sveta žele da uživaju u hrani i da se uz to zdravo hrane.
Tefal u obzir uzima te trendove i lansira revolucionarnu fritezu Actifry…
Nova porodična friteza ActiFry svim ljubiteljima hrane omogućuje da pripremaju prženu hranu i ostale obroke uz samo jednu kašiku ulja!
svim ljubiteljima hrane omogućuje da pripremaju prženu hranu i ostale obroke uz samo jednu kašiku ulja!
Fabrika Nikkei Business Publications Brand Consulting 2010. proglasila je T-fal brendom decenije u Japanu, pri čemu je pobedio više od 1500 lokalnih i stranih brendova.
Michelle Obama 2010. pokreće nacionalnu kampanju protiv gojaznosti pod nazivom "Pokrenimo se!" u kojoj poziva Amerikance da vežbaju i hrane se zdravije.
“Kolekcija T-fal ingenio neverovatna je! Poklopci se slažu! Genijalno! #clicktocook”
“@TefalUK Moj Fresh Express je najbolja stvar koja postoji. Obožavam ga.”
“@johnlewisretail @TefalUK, pogledajte što Cuisine Companion može napraviti… obožavam svoj Cuisine Companion :)”
“Imam ovaj aparat. http://optigrill.tefal.co.uk/ Mesu daje sjajan ukus. Ako ste i vi ljubitelj mesa, morate imati ovaj aparat. #gadget”
“Istinski sam zadovoljna novim Tefal proizvodom! Večeras pripremam govedinu Bourguignon i supu od luka”
“Stvarno sam srećna što imam ovaj neverovatan aparat Cook4Me od @TefalUK koji će napraviti večeru umesto mene.”
“@Tefal Pro Express ima veći pritisak pare od kućne pegle na paru. Obožavam završni momenat koji napravi na tkaninama koje peglam!”
Ludovic Le Moan, osnivač fabrike Sigfox."Internet Stvari danas verovatno predstavlja još veći izvor poslovnih prilika od samog interneta."
Većina kućnih aparata sada je “povezana”: "smart" telefonom možete kontrolisati kuvanje supe, sušenje odeće i zalivanje biljaka.
Multifunkcionalni daljinski upravljač za dom, "smart" telefon, omogućava potpunu optimizaciju kućnih aparata. Njihove karakteristike umnožavaju se i savršeno prilagođavaju potrebama svakog člana porodice.
Nakon proizvoda Cookeo Connect i Actifry Smart, Tefal će lansirati povezane proizvode u gotovo svim kategorijama tokom narednih godina.
Proizvode koji su osmišljeni da olakšaju život potrošačima i omoguće im postizanje najboljih rezultata.
Prema istraživanju koje je sproveo GFK, , očekuje se da će se samo u Francuskoj prodati milijarda povezanih aparata do 2020., kada će svaki dom u proseku imati 30 povezanih aparata.
Dickson Despommier, mikrobiolog,"Najbolji način za prehranjivanje svih u sledećih 50 godina jeste proizvodnja hrane tamo gde većina nas živi: u gradovima."
Planeta ima više od devet milijardi stanovnika, pri čemu 80 % živi u gradovima.
Poljoprivreda se u potpunosti preokrenula, da bi se sva ta usta nahranila.
Sve više stanovnika gradova preuzima odgovornost za proizvodnju hrane, uzgajajući povrće i voće kod kuće.
Na taj način imaju sveže, zdravo voće i povrće tokom cele godine.
Možemo zamisliti multifunkcionalne aparate koji će se koristiti za proizvodnju, obradu i pripremu hrane proizvedene u domaćinstvima.
Ceo lanac hrane mogao bi da se ujedini u jednom kućnom aparatu koji bi hranu obrađivao od berbe do tanjira.
Prema organizaciji FAO (Organizacija za hranu i poljoprivredu Ujedinjenih naroda), 800 miliona stanovnika gradova širom sveta praktikuje urbanu poljoprivredu u svojim kuhinjama, na balkonima ili zajedničkim krovovima zgrada.
Ta će se brojka utrostručiti do 2050 godine.
Bruno Maisonnier, bivši direktor fabrike Aldebaran Robotics"Najvažnija uloga robota biće da se ponašaju kao osećajni i dobronamerni prijatelji koji će poboljšati naš svakodnevni život. Obradovaće nas, neprekidno iznenađivati i pomoći nam da napredujemo."
Kućni roboti postigli su neverovatan nivo preciznosti, a svaki dom od sada može imati robotskog pomoćnika koji može da se uporedi sa NASA-inim robotima!
U kuhinji robot zamenjuje naše ruke i rukuje tiganjima i kutlačama.
Beskrajno je posvećen i savladava napredne jelovnike koji su dobri poput bakine kuhinje!
NASA Inženjeri već su stvorili dve robotske ruke iznad šporeta koje mogu vrlo precizno da oponašaju pokrete profesionalnih kuvara.
Robot može odabrati posuđe, mešati supu, promeniti temperaturu, dodavati začine… Istraživači kažu da bi takav robot mogao biti dostupan javnosti po pristupačnoj ceni za desetak godina.
Prema analitičarima iz organizacije Grand View Research, 18 miliona kućnih uslužnih robota prodaće se u 2020. godini.
Ta bi brojka trebala da raste 20 % svake godine nakon toga.
Niall Firth, novinar New Scientista"Razvoj elektroniskih interfejsa kojima se upravlja mozgom napreduje neverovatnom brzinom. Sledeća faza biće kontrolisanje iPada samom snagom uma. A nakon toga, mogućnosti nemaju granica!"
Danas, dobro razvijeni mozak-kompjuter interfejs (BCI) već domogućava kontrolu svega, ne pomoću telefona ili daljinskog upravljača, već direktno našim mozgom!
Stavimo slušalice za virtualnu realnost, senzore koji su direktno povezani sa korteksom (ili čak elektrode ugrađene u mozak) i kontrolišemo sve aparate u našim domovima samo pomoću snage uma!
Nastaje nova generacija aparata.
Korisnik iz udobne sofe može da aktivira peglu u drugoj prostoriji, da vizualizuje gomilu čiste odeće i da daljinskim upravlja peglom pomoću robotskih ruku.
I preostaje mu samo da odloži čistu odeću!
Profesor Bin He sa Fakulteta u Minnesoti već je uspešno umno leteo kontrolnim dronom 2013. godine. koristeći senzore koji su postavljeni na glavu subjekta.
Uspeh eksperimenta uverio ga je da će za 30 godina biti moguće kontrolisati većinu aparata pomoću senzora.
delivery.information.popup.text1
shipping.logistician.extlog
shipping.logistician.saplog
delivery.information.popup.text2
rcu.modal.header.text