Šta je mogućnost popravke?

Tefal se zalaže da će biti u mogućnosti popravke
proizvoda u periodu od 10 godina, širom Evrope.


Na taj način se posebna pažnja posvećuje zaštiti okoline i borbi protiv otpada.

Mogucnost Popravke 10 godina

Tefal Na vašoj strani...

Naši proizvodi su dizajnirani kako bi se lakše popravili, rastavili i ponovno sastavili.
Veliki broj delova odlaže se posebno
(40 000 referenci odloženih u Francuskoj za Evropu) kako bi se izvršile potrebne popravke uz najniže troškove.

Tefal inženjeri predlažu modifikacije bazirane na operativnim povratnim informacijama kako bi se osiguralo da se nove generacije proizvoda još lakše mogu da se poprave. Svaka nova referenca gotovog proizvoda overena je oznakom "mogućnost popravke u periodu od 10 godina".


10 godina

Tefal se stara da će u proseku 10 godina nakon kupovine proizvoda imati sve rezervne delove za većinu proizvoda.*


5,7 miliona delova na više od 15 000 m2

Da bi se osigurala neposredna dostupnost rezervnih delova, polovina zaliha je pripremljena za naredne godine, za proizvode koji se više neće proizvoditi.


Troškovi popravljanja često su jeftiniji od zamene proizvoda, posebno zbog sniženja cena rezervnih delova (30% u proseku od 2012.). Popravka ni na koji način ne menja kvalitet proizvoda i smanjuje uticaj otpada na okolinu.

*Više od 95% Groupe Seb proizvoda u Evropi 2016. godine ima mogućnost popravke (od toga 22%, sa izuzetkom najviše jednog ili dva nedostupna dela, koja mogu da se poprave po "razumnoj" ceni).

Tefal u vašoj blizini...

Najbolje servisiranje vaših Tefal proizvoda obezbeđuju obučena stručna lica, koja će uvek potražiti rešenje za produžetak veka trajanja vašeg proizvoda.
Danas, više od 6500 profesionalnih ovlašćenih servisa sarađuje sa vama kako bi se osigurala održivost proizvoda širom sveta, bez obzira na zemlju kupovine ili zemlju upotrebe.

Kliknite da biste pronašli najbliži ovlašćeni servisni centar. Imate mogućnost prvo da izvršite pretragu kako biste videli da li postoji rešenje
među mnogim izvorima online pomoći.

Pronađite servisni centar    Najčešće postavljana pitanja

6,500 profesionalnih
servisnih centara

Mogućnost popravke jednim klikom

Nakon što su naručeni,rezervni delovi se vrlo brzo dostavljaju servisnom centru..

To omogućava popravku oštećenog proizvoda, čak i posle dugo godina nakon isteka garantnog roka.


Naručite delove
Popravka je jednostavna

3D štampa za borbu protiv planiranog zastarevanja

Da bi se obezbedila dugoročna mogućnost nabavke nekih plastičnih delova, Tefal je od maja 2016. godine testirao prve proizvode popravljene 3D štampanim rezervnim delovima.

3D print
Sada shvatamo da su ovo proizvodi koji zaslužuju dug radni vek”
Alain Pautrot Pogledajte intervju